Office manager
Hybrid | Full – time
Pracovný režim: Hybrid (office alebo remote)
Možný termín nástupu: Po vzájomnej dohode, ale preferujeme ASAP
Kancelária: Bratislava, Galvaniho 7/B
Ponúkaný plat: Dohodou, v závislosti od tvojich skúseností
O nás
Pomáhame firmám vyhodnocovať dáta do zrozumiteľnej podoby. Zo štruktúrovaných dát sa business rozhodnutia robia jednoducho a budúcnosť sa plánuje jasne. Vedia to aj firmy ako ČSOB, Slovenská sporiteľňa, VÚB banka, Tatry Mountain Resort a ďalší lídri na trhu, ktorí s nami spolupracujú.


Ťaháme to spolu už 20 rokov a za toto obdobie sa nám podarilo narásť až tak, že dnes zamestnávame viac ako 100 zamestnancov po celom Slovensku. S nami budeš expertom na dáta IT aj ty.
Koho hľadáme?
V MAIND prikladáme office manažérovi alebo manažérke veľkú dôležitosť, pretože práve vďaka ich, na oko “neviditeľným”, úlohám naša firma funguje tak, ako má. Aby sa to dialo automaticky a s ľahkosťou, je to rola pre ľudí, ktorí majú schopnosť myslieť na každý detail v pláne a ich zadosťučinením je organizovanosť. Nesmú chýbať ani soft skills, pretože komunikácia je pri manažérskej práci palivom pre ostatných.
Často budeš našou pomocnou rukou napríklad aj pri nákupe spotrebného tovaru, vedení pošty alebo keď je treba riešiť “vybavovačky”.
Ako bude vyzerať tvoj deň?
Nebudeš v tom sám/sama. Budeš plniť úlohy podľa zadania od nadriadených. V tvojich rukách bude najmä administratíva, ku ktorej patrí aj vedenie objednávok, dodávateľských a odberateľských zmlúv, akceptácia diel a fakturácie. Popri ostatných veciach treba sledovať aj výkazy prác zamestnancov, kontrolovať výkazy odpracovaného času a spracovávať dochádzku. Na každodennej báze budeš dohliadať aj na prichádzajúcu a odchádzajúcu poštu spoločnosti, v čom si čoskoro nájdeš systém.
Iné úlohy, za ktoré budeš zodpovedný/á
Spolupráca s účtovným oddelením pri príprave podkladov na fakturáciu a mesačného stavu faktúr od kontraktorov
Administrácia prístupov pracovníkov a support pre interný systém (TAS)
Poskytovanie podpory obchodnému tímu pri príprave dokumentov pre obchodné súťaže, obchodné ponuky a podporné zmluvy
Reportovanie na pravidelnej báze v rámci firmy a pre zákazníkov
Evidencia údajov o pridelenom firemnom majetku
Asistencia pri spracovaní záverečnej dokumentácii a pri ukončovaní úspešných projektov
Poskytovanie administratívnej podpory potrebnej na vedenie spoločnosti
Spolupráca pri spracovaní zmenových požiadaviek
Čo od Teba očakávame?
- Ukončené vysokoškolské alebo stredoškolské vzdelanie ekonomického zamerania
- 2-ročná skúsenosť na podobnej pozícii
- Zvládanie balíka MS Office (Word, Excel a PowerPoint) na úrovni profíka
- Samostatnosť, zodpovednosť, spoľahlivosť
- Znalosť angličtiny na mierne pokročilej úrovni je podmienkou
- Schopnosť dobrej organizácie práce
- Zmysel pre detail
- Komunikačné a sociálne zručnosti
- Flexibilita pri plnení úloh podľa meniacich sa priorít
Benefity, ktoré na teba čakajú
Multisport
Zamakaj si podľa svojho vkusu. Ak naopak potrebuješ vypnúť, tvoja plne hradená Multisport karta má partnerstvo aj s wellnessmi.
Životné poistenie
Nie všetko sa dá naplánovať, veď vieš. Preto máš u nás životné a úrazové poistenie. A dávaj si pozor!
Kurzy a certifikáty
Vzdelávať sa budeš na náš účet. Budeme ťa podporovať v tom, v čom sa chceš rozvíjať.
Teambuildingy
Organizujeme naozaj veľa podujatí a vždy vymyslíme niečo záživné. Sľubujeme!
Remote
Ak máš najlepší focus pri tvojom obľúbenom výhľade na hory, nemáme nič proti. Ak ťa motivuje kolektív a zmena prostredia, budeme sa stretávať v office.
Flexibilná práca
Je bežné, že môžeš niekoľko mesiacov pracovať na projekte priamo v tíme u klienta a následne u nás na vývoji internej aplikácie. Je to na tebe.
Máš záujem o túto pozíciu?

Máš nejaké otázky?
Ak ťa ešte niečo zaujíma, kľudne ma kontaktuj.
Vanda Gabajová
Personálny manažér
career@maind.sk
Spoznaj nás
Daj nám follow na sociálnych sieťach a pozri,
čo naši mainďáci zažívajú v práci či mimo nej.